icon
Logo

Gastenmarketing van het hoogste niveau

E-mailmarketing wordt steeds belangrijker. Voor een optimale, gepersonaliseerde benadering van uw gast is het gebruik van e-mailmarketing software in combinatie met uw reserveringssysteem een must. Stratech Campaign is hiervoor dé oplossing! Met behulp van Stratech Campaign kunt u uw gasten eenvoudig segmenteren en gepersonaliseerde berichten sturen, waarna u met behulp van uw marketingdashboard volledig inzicht heeft in alle campagneresultaten. Met Stratech Campaign heeft u een unieke tool in handen waarmee u in staat bent uw gastenmarketing naar een hoger niveau te tillen!

Uw reserveringssysteem bevat een schat aan waardevolle gast- en reserveringsgegevens, gegevens die noodzakelijk zijn voor een gepersonaliseerde benadering van uw gast.

Gastsegmentatie stelt u in staat uw gasten aan de hand van deze beschikbare data in te delen in voor u belangrijke segmenten. Deze segmenten kunnen worden gemaakt op basis van verschillende profielen, zoals:

  • Type boeker (zoals vroeg- of lastminuteboeker)
  • Enquête resultaten
  • Gasten die dit jaar nog niet geboekt hebben

 
Doordat deze segmenten elke nacht automatisch worden samengesteld, beschikt u altijd over de juiste gegevens.

Kost het veel tijd om uw gasten gepersonaliseerd aan te schrijven zodat zij de content (tekst en afbeeldingen) te zien krijgen die voor hun relevant is? Nee!

Met Stratech Campaign kunt u op basis van de gemaakte gastsegmenten specifieke campagnes inrichten waarmee u de gasten zowel voor, tijdens en na hun verblijf volledig automatisch gepersonaliseerde berichten (e-mail en sms) kunt sturen. Deze berichten kunnen praktisch zijn zoals betalings- herinneringen of vervallen opties maar ook verkoopgericht, zoals upsellacties en weekspecials.

Upsell

Wanneer u een upsellbericht wilt versturen, wilt u dat de aangeboden artikelen aansluiten bij het segment van de gast evenals de bijbehorende reserveringsgegevens. Heeft bijvoorbeeld een jong gezin een reservering gemaakt, waar geen kinderbedje en reisverzekering is bijgeboekt? Stuur ze automatisch een upsell bericht, in de sfeer passend bij het jonge gezin, waarin beide artikelen worden aangeboden en direct via de Mijn Omgeving kunnen worden bijgeboekt.

Optimale relevantie dus optimaal succes!

Hoe presteren uw nieuwsbrieven?

Het Marketing Dashboard in Stratech Insight geeft u volledig inzicht in de resultaten van alle campagnes. Hoeveel nieuwsbrieven zijn er verstuurd? Hoeveel nieuwsbrieven zijn geopend en op welke onderdelen het vaakst is geklikt? Allemaal informatie die in het dashboard uitgebreid wordt uitgelicht.

Aan dit dashboard is ook data uit Google Analytics en Social Media (Facebook en Twitter) toegevoegd, waardoor u volledig inzicht heeft in al uw campagneresultaten.


Door de integratie met Google Analytics kunnen campagnes, van het aantal verstuurde campagnes tot en met de gerealiseerde doelen, in één oogopslag doorgemeten worden.

Campagne optimalisatie

Door al deze inzichten kunnen bestaande campagnes verder worden geoptimaliseerd. Zo ontstaat er binnen Stratech Campaign een continu proces van Inrichten, Versturen, Analyseren en Bijsturen waardoor u in staat bent het maximale uit uw campagnes te halen. 

Over Stratech Campaign

  • Ultieme gastenmarketing

    Gasten voor, tijdens en na hun verblijf automatisch gepersonaliseerde berichten (e-mail en sms) sturen

  • Tijdbesparing

    Het geautomatiseerd verzenden van praktische berichten als betalingsherinneringen

  • Meer omzet

    Versturen van upsell berichten waarbij artikelen direct in de Mijn Omgeving kunnen worden bijgeboekt

Over Stratech Campaign

Ervaringen van gebruikers

Software maken is onze passie. Wij helpen organisaties beter te ondernemen. Benieuwd naar hoe zij ondersteund worden door onze software?

Bekijk alle cases
hero

Veelgestelde vragen

  • Hoeveel campagnes heeft Stratech Campaign?

    In Stratech Campaign worden standaard 11 campagnes meegeleverd waaronder Financiële campagnes (betalingsbevestiging en -herinnering), Belevingscampagnes (voorpret en napret), Upsell- campagnes (artikel nog niet geboekt) en Verjaardagswensen (gast en medegast).

  • Welke gastsegmenten kent Stratech Campaign?

    Momenteel kent Stratech Campaign 11 gastsegmenten waaronder Dagen sinds laatste verblijf, Gewogen leadtime, NPS score, Reservering in periode 1 maar geen reservering in periode twee, Type boeker en per gast de Omzet, Reserveringen en Verblijfsduur.

  • Kan een nieuwsbrief worden aangepast aan mijn huisstijl?

    Zeker! Door onder andere de flexibiliteit in lettertype, kleurgebruik en kaderstijlen kan een nieuwsbrief worden aangepast aan uw eigen huisstijl.

  • Hoeveel nieuwsbrieven kan ik per maand versturen?

    Het aantal nieuwsbrieven dat maandelijks kan worden verstuurd is ongelimiteerd, u kunt dus zoveel nieuwsbrieven versturen als u wenst.

Heeft u meer vragen, neem dan contact met ons op!

Laatste nieuws en evenementen

Stratech is dé kennispartner voor organisaties in de verblijfsrecreatie. Wij houden u graag op de hoogte van het laatste nieuws. Daarnaast praten wij u ook graag tijdens diverse events bij over de laatste ontwikkelingen.

Bekijk alle ontwikkelingen
hero

Neem contact op

Benieuwd welke voordelen Stratech Campaign uw recreatiebedrijf kan opleveren? Neem voor een geheel vrijblijvende demonstratie bij u op locatie contact met ons op!

img
Kumar van GeffenAccount Manager
img
Mark GerritsAccount Manager