icon
Logo

Marketing van het hoogste niveau

Een persoonlijke benadering van gasten op jouw recreatiebedrijf is een must! Eenzelfde benadering doorvoeren in je e-mailmarketing des te meer.

Hoe kun jij je gasten gepersonaliseerd benaderen zonder dat dit je extra tijd kost? En hoe kun je ervoor zorgen dat je je e-mailmarketing zodanig in zet dat het jou ontzorgt in je gastcommunicatie, de gastbeleving optimaliseert én ervoor zorgt dat je meer gasten en dus meer omzet realiseert? Stratech Campaign is dé oplossing waarmee je je marketing naar een hoger niveau kunt tillen!

Ben jij veel tijd kwijt aan het handmatig versturen van alle e-mails rondom opties en reserveringen? Dat is met behulp van de geautomatiseerde campagnes in Stratech Campaign verleden tijd. Zo worden onder andere reserveringsbevestigingen, betalingsbevestigingen en -herinneringen automatisch verzonden, zonder dat jij hier omkijken naar hebt.

Laat jij je receptiemedewerkers bellen met de gast op het moment dat een geplaatste optie komt te vervallen? Niet nodig: stuur de gast een automatische mail vanuit Campaign met de opmerking dat de optie bijna vervalt evenals de vraag of de optie om kan worden omgezet naar een reservering. Dit scheelt jouw receptie een hoop tijd!

Voorbeeld betalingsbevestiging                 Voorbeeld verlopen optie

Schiet jij ook met hagel door één en dezelfde mailing te versturen naar je gehele gastenbestand? 

Dit kan zo veel effectiever! Door de waardevolle gast- en reserveringsgegevens uit Stratech-RCS Enterprise op basis van eigenschappen of gedrag in te delen in voor jou belangrijke gastsegmenten - zoals Loyaliteit, Boekgedrag en/of Waardering - leg jij een belangrijke basis. 

Met Stratech Campaign kun je op basis van deze segmenten vervolgens specifieke campagnes inrichten waarmee je de gasten (zowel voor, tijdens en na hun verblijf) volledig automatisch gepersonaliseerde berichten kunt sturen, waarin de boodschap naadloos is afgestemd op (de behoefte van) je gast. Denk hierbij aan voorpret en napret e-mails, om het vakantiegevoel van de gast zo lang mogelijk te laten duren. Maar ook aan upsellacties; heeft bijvoorbeeld een jong gezin een reservering gemaakt, waar geen kinderbedje en reisverzekering is bijgeboekt? Stuur ze automatisch een e-mail, in de sfeer passend bij het jonge gezin, waarin beide artikelen worden aangeboden en direct via de Mijn Omgeving kunnen worden bijgeboekt. Of wat dacht je van een verlaten boekingsstraat campagne waarbij de gast, na het verlaten van de boekingsstraat zonder een boeking te hebben gemaakt, automatisch een e-mail ontvangt met hierin een link naar de reeds ingevulde gegevens waardoor hij/ zij de boeking eenvoudig kan afronden? Dit zorgt voor een optimale gastbeleving (en meer omzet)!

Naast boekingsgerelateerde e-mails, is het versturen van commerciële nieuwsbrieven een belangrijk middel voor het realiseren van meer gasten en omzet! Wil jij acties of arrangementen onder de aandacht brengen? Heb jij een nieuwe activiteit voor gezinnen met tieners? Wil je al je Duitse gasten een aanbieding sturen voor een verblijf tijdens Frohleichnam? Of heb je een nieuwe verhuuraccommodatie die je onder de aandacht wilt brengen bij gasten die eerder iets hebben gehuurd?

Doordat je met Stratech Campaign e-mails verstuurt op basis van segmenten, ontvangt een gast enkel de informatie die voor hem/haar relevant is. Door de combinatie met Personalised Pricing, kun je daarnaast eenvoudig loyaliteitscampagnes opzetten door prijzen aan gastsegmenten te koppelen. Dit levert aantoonbaar meer conversie op!

Hoe presteren je marketingcampagnes?

Met behulp van Stratech Insight heb je volledig inzicht in de resultaten van alle campagnes. Hoeveel nieuwsbrieven zijn er verstuurd? Hoeveel nieuwsbrieven zijn geopend, op welke onderdelen het vaakst is geklikt en niet onbelangrijk, hoeveel omzet hebben ze gegenereerd. Door de integratie met data uit Google Analytics, Google Ads en Social heb je volledig inzicht in al je campagneresultaten van het aantal verstuurde campagnes tot en met de gerealiseerde doelen.

 

Zo is het proces van MetenAnalyseren en Optimaliseren een fluitje van een cent en kun jij het optimale uit je e-mailmarketing halen.

Ondersteuning van A tot Z

Wil jij je marketing ook professionaliseren en heb je ondersteuning nodig bij het bedenken, inrichten en optimaliseren van je campagnes? Onze ervaren specialisten hebben al veel klanten succesvol mogen begeleiden en helpen je hier graag bij!

Optimale gastmarketing!

  • Optimaliseren van je marketing

  • Tijdbesparing in het reserveren en bevestigen

  • Beter contactonderhoud met de gasten

"Dankzij Stratech zijn we gegroeid in de manier waarop we marketing bedrijven. Het heeft ons tijd bespaard in het proces van reserveren, bevestigen en het contact onderhouden met de gasten. En dan heb ik het nog niet eens over de aparte toevoegingen die Stratech de afgelopen jaren heeft gedaan, zoals Stratech Campaign en Stratech Pricing. Dit heeft alleen nog maar meer omzet, betere marketing en tijdsbesparing opgeleverd."

Lees verder

Angelique Joosten

Recreatiepark De Leistert

Optimale gastmarketing!

  • Gasten segmenteren op basis van gedrag en/of eigenschappen

  • Bepaalde groepen gasten eenvoudig benaderen

  • Gepersonaliseerde berichten sturen

"Door het gebruik van Stratech Campaign kunnen we bepaalde groepen gasten eenvoudig benaderen. Denk bijvoorbeeld aan de Duitse gasten, die door corona niet naar ons park konden komen, maar ook aan gezinnen met tieners die we graag willen informeren over de nieuwe tieneractiviteit op ons park. Met Stratech Campaign is dit heel snel geregeld en heeft ons dan ook echt door de coronatijd heen geholpen."

Dorien Verschuijten

Recreatiepark TerSpegelt

Optimale gastmarketing!

  • Hogere conversie en meer boekingen

  • Verzenden van commerciële mailingen, zoals kortingsacties

  • Eenvoudig gastsegmenten samenstellen

"Met behulp van Campaign hebben we een groter bereik. We versturen momenteel voornamelijk commerciële mailingen, zoals bulkmails en kortingsacties. Dit heeft geresulteerd in een hogere conversie en meer boekingen"."

Lees verder

Rick Bax

Roan Camping Holidays

Ervaringen van gebruikers

Software maken is onze passie. Wij helpen organisaties beter te ondernemen. Benieuwd naar hoe zij ondersteund worden door onze software?

Bekijk alle cases
hero

Veelgestelde vragen

  • Hoeveel campagnes heeft Stratech Campaign?

    In Stratech Campaign worden standaard diverse campagnes meegeleverd waaronder Aan- en afmeld campagnes, Financiële campagnes (betalingsbevestiging en -herinneringen), Belevingscampagnes (voorpret, verblijfspret en napret), Upsell-campagnes (artikel nog niet geboekt) en Verjaardagswensen (gast en medegast).

  • Welke gastsegmenten kent Stratech Campaign?

    Stratech Campaign kent 13 gastsegmenten waaronder Weken sinds laatste boeking en verblijf, Gewogen leadtime, Reservering in periode 1 maar niet in periode 2, Gebruik Mijn Omgeving, RFM analyse, Aantal vouchers dat verloopt, Saldo vouchers, Type boeker en per gast de Omzet, Aantal reserveringen en Verblijfsduur.

  • Kan een nieuwsbrief worden aangepast aan mijn huisstijl?

    Zeker! Door onder andere de flexibiliteit in lettertype, kleurgebruik en kaderstijlen kan een nieuwsbrief volledig worden aangepast aan je eigen huisstijl.

  • Hoeveel nieuwsbrieven kan ik per maand versturen?

    Het aantal nieuwsbrieven dat maandelijks kan worden verstuurd is ongelimiteerd, je kunt dus zoveel nieuwsbrieven versturen als je wenst.

Heb je meer vragen, neem dan contact met ons op!

Laatste nieuws en evenementen

Stratech is dé kennispartner voor organisaties in de verblijfsrecreatie. Wij houden je graag op de hoogte van het laatste nieuws. Daarnaast praten wij je ook graag tijdens diverse events bij over de laatste ontwikkelingen.

Bekijk alle nieuwsberichten
hero

Neem contact op

Benieuwd welke voordelen Stratech Campaign jouw recreatiebedrijf kan opleveren? Neem voor een geheel vrijblijvende demonstratie bij jou op locatie contact met ons op!

img
Mark GerritsBusiness Manager