icon
Logo

De Netto Promoter Score (NPS) wordt gezien als ‘the ultimate question’, maar levert het ook ‘the ultimate answer’?

De NPS is een score die gastloyaliteit meet, maar er is meer mee te doen… De ene NPS van bijvoorbeeld 30 is de andere NPS van 30 niet. Hoe zitten de verschillende isobaren van de NPS in elkaar en wanneer zit de score in de zogenaamde ‘no-marketing’ zone. Naast de score van de NPS is er met de spreiding de ‘Word of Mouth’-score te berekenen en wat dacht je van de ‘area of influence’, immers zijn er ook gasten die uit principe niet aanbevelen of mensen die al fan zijn van jouw organisatie.

 

In de presentatie neemt Paul je mee in de kracht van de rekenmethodiek van de NPS, welke ook voor andere zaken is toe te passen, de informatie die de NPS oplevert en het belang van het achterhalen van de drivers van die NPS.

Presentatie door Shopping Minds

Meer informatie over de presentatie wordt later bekend gemaakt

Glamping, een modelanalyse en trends voor 2020-2025

Welke vormen van glamping zijn er? Hoe ziet glamping er de komende jaren uit? In deze sessie praat Richard Otten je bij over alle trends en ontwikkelingen die Blogs4Travel vanuit de website ziet. 

Leisure in Business 2020

De vierde editie van Leisure in Business - hét kennisevent voor de recreatieondernemer van de toekomst - vindt plaats op de prachtige locatie van De Landgoederij in Bunnik. Wil je dit event niet missen? Meld je nu aan!

Meld je nu aan!
#