icon
Logo
Stratech | Introductie Leisure in Business & Terugblik 2020

Blik samen met Mark Gerrits terug op de belangrijkste gebeurtenissen en ontwikkelingen die het afgelopen jaar een rol hebben gespeeld in de recreatiebranche. Mark staat tevens stil bij de belangrijke ontwikkelingen die we het komende jaar/de komende jaren kunnen verwachten. Bekijk sessie

ABN AMRO | De toekomst voor Nederlandse vakantieparken

Welke kansen en bedreigingen ziet ABN AMRO voor de Nederlandse vakantieparken? Daarnaast word je voorzien van nuttige tips, waarmee je de financieringsmogelijkheden & -condities voor jouw recreatiebedrijf kunt verbeteren. Bekijk sessie

 

Effecty | Begint de gastreis al voor de slagboom?! Ja!

Van zoeken naar een verblijf tot fan van je vakantiepark of hotel; het optimaliseren van de gastreis is een hot topic! Maar waar liggen nu echt kansen en hoe vlieg je dit aan binnen de snel veranderende digitale wereld? Vijf concrete kansen voor een ideale gastbeleving. Bekijk sessie

Holiday Media | Website User Experience (UX): best practices die voor meer boekingen zorgen

De 'User Experience' van een website - denk aan teksten, functionaliteit, design, snelheid en beeld - kan van grote invloed zijn op het resultaat. Hoe zorg je ervoor dat een bezoeker overtuigd wordt om te boeken bij jouw organisatie en niet vroegtijdig afhaakt? Bekijk sessie

Snakeware | De ideale customer journey

Gastvrij gasten ontvangen begint al bij de eerste kennismaking, het bepaalt het succes van de conversie. Maar hoe laat je de eerste kennismaking zo goed verlopen dat er verkering ontstaat en uiteindelijk getrouwd kan worden? En nog belangrijker, dat de gasten zo blij en tevreden zijn dat ze graag 25 of 40 jaar getrouwd blijven met jouw recreatiebedrijf? Tijdens deze sessie neemt Snakeware je mee in de optimalisatie van dit proces. Bekijk sessie

Amplixs | De Netto Promoter Score (NPS) wordt gezien als ‘the ultimate question’, maar… levert het ook ‘the ultimate answer’……?

De NPS is een score die gastloyaliteit meet, maar er is meer mee te doen... Zo is de ene NPS van 30 de andere NPS van 30 niet. Hoe zitten de verschillende isobaren van de NPS in elkaar en wanneer zit de score in de 'no-marketing' zone? Paul neemt je mee in de kracht van de rekenmethodiek van de NPS. Bekijk sessie

Shopping Minds | Data gedreven marketing in de recreatiebranche

In deze tijd is het - vooral nu - van belang om te snappen wat consumenten écht beweegt. Welke indicaties geven data je en hoe kun je die als marketeer toepassen in het proces van zoeken en boeken? Leonard vertelt je er alles over in deze interessante sessie. Bekijk sessie

Stratech | Benchmark Verblijfsrecreatie

Hoe staat jouw recreatiebedrijf ervoor in vergelijking tot de markt? De Stratech Benchmark Verblijfsrecreatie bevat een enorme hoeveelheid aan data op het gebied van omzet, bezettingsgraad en gemiddelde prijs per nacht. Rob laat zien hoe je deze waardevolle gegevens voor jouw recreatiebedrijf kunt laten gelden en zal tevens aandacht besteden aan de impact die het Coronavirus heeft gehad op de prestaties van 2020. Bekijk sessie

Blogs4Travel | Glamping, een modelanalyse en trends voor 2021-2025

Welke vormen van glamping zijn er? Hoe ziet glamping er de komende jaren uit? In deze sessie praat Richard je bij over alle trends en ontwikkelingen die Blogs4Travel vanuit de website ziet. Bekijk sessie

e-Village | Let’s get personal 

Hoe kun je juist met weinig (of geen) klantdata toch persoonlijk communiceren? En hoe verzamel je vrij eenvoudig nieuwe data om nog persoonlijker en relevanter te worden? Dat vertelt E-mailmarketing Strateeg Ferry je tijdens zijn presentatie ‘Let’s get personal’. Bekijk sessie

Alfa Accountants | De Belastingwijzigingen per 1 januari 2021

Op Prinsjesdag zijn de belastingplannen voor 2021 bekendgemaakt.


Er zijn veel wijzigingen aangekondigd. Je krijgt tijdens deze sessie antwoord op vragen als: Wat wijzigt er in de overdrachtsbelasting? Waarom is de rechtsvorm B.V. interessanter geworden? Wat zijn de voorwaarden van de BIK (Baangerelateerde Investeringskorting)? en Een elektrische auto is dat een slimme investering voor mij? Disclaimer: opname dateert van 20 november 2020. Bekijk sessie

Breda University of Applied Sciences | Revenue Management in de hotel industrie

Toepassing en ontwikkeling van Revenue Management in de hotellerie, van waaruit je aan de hand van praktische voorbeelden de vertaalslag kunt maken naar je eigen dagelijkse praktijk. Voor een succesvolle implementatie spelen het toenemende belang van data en automatisering, alsmede de rol van de revenue manager en de processen en procedures in de organisatie, een cruciale rol. Bekijk sessie

Stratech | Dynamic Pricing 

Door een continu proces van analyseren, updaten, monitoren en bijsturen kunnen prijzen geoptimaliseerd worden om zo een maximaal rendement te behalen. Niek zal a.d.h.v. voorbeelden in reserveringssysteem Stratech-RCS Enterprise laten zien hoe je Dynamic Pricing in de praktijk toe kunt passen. Hij staat ook stil bij het samenvoegen van diverse databronnen om zo inzicht te krijgen in marktcijfers, eigen cijfers en online zoek & boek gedrag. Bekijk sessie

Libelnet | Veilige receptieloze aankomst met moderne toegangscontrole

Toegangscontrole van slagboom tot verblijfsobject tot bijvoorbeeld zwembad. Dit alles geïntegreerd in de CampingApp op het niveau van mobiele sleutels. Harold en Hans vertellen je er alles over! Bekijk sessie

Adchieve | Google Hotel Ads: meer directe boekingen tegen lagere kosten!

Miljoenen consumenten en zakelijke reizigers gebruiken Google om te zoeken naar dé perfecte accommodatie tegen de beste prijs. Google biedt daarom de mogelijkheid om te adverteren via Google Hotel Ads. Als adverteerder kun je via Google Hotel Ads extra boekingen realiseren tegen aantrekkelijke voorwaarden. In deze sessie ontvang je meer informatie over Hotel Ads, de mogelijkheden die het biedt en tips voor het inzetten + optimalisatie. Bekijk sessie

WeMa Mobile | Digitaliseren & optimaliseren met je eigen vakantiepark App

Communicatie is erg belangrijk, zeker in tijden van Corona. Met een app is directe communicatie mogelijk met alle gasten die op het park zijn, maar ook met de gasten die nog aan moeten komen of al zijn vertrokken. Hoe zet je een app nou goed in zodat je de gastbeleving en omzet verhoogd? Wesley zal aan de hand van praktijkvoorbeelden laten zien wat de mogelijkheden zijn en waar ze over een jaar staan met de app op vakantieparken. Bekijk sessie

Bekijk alle sessies on demand

Vanwege het grote succes bieden wij alle presentaties nu ook on demand aan. Zo worden er wekelijks vier sessies beschikbaar gesteld, welke 30 dagen beschikbaar blijven. Handig voor als je presentaties hebt gemist of een specifieke sessie nog eens wilt terug kijken!

Bekijk sessies
#

Hét kennisevent voor recreatieondernemers

Dit jaar helaas geen spectaculaire locatie, maar wél een boordevol en inspirerend programma! Deze online editie van Leisure in Business werd verzorgd door maar liefst 16 inspirerende topsprekers, die de deelnemers hebben voorzien van handvatten, praktijkvoorbeelden en tips & tricks over actuele onderwerpen binnen hun expertisegebied. De animo voor dit kennisevent was groot. We hebben dit jaar een recordaantal deelnemers mogen verwelkomen, waarvoor dank!

Benieuwd naar de hoogtepunten van dit event? Bekijk de aftermovie hiernaast of bekijk de sessies on demand terug!

Stratech, dé kennispartner met ervaring in je branche

Leisure in Business is een initiatief van Stratech. Al sinds 1989 helpt Stratech recreatieondernemers nóg beter te ondernemen. Dat doen we door alle belangrijke processen op en rondom je recreatiebedrijf volledig te automatiseren. Meer dan 300 recreatiebedrijven - in zowel Nederland als erbuiten - maken momenteel gebruik van onze reserveringssystemen Stratech-RCS of Stratech Booking.

Als betrokken kennispartner zien wij het als ons doel om kennis op een praktische wijze in de recreatiemarkt te delen, om jou als recreatieondernemer nóg beter te kunnen helpen ondernemen.

hero

Heb je nog vragen?

Voor vragen over Leisure in Business - of andere vragen met betrekking tot onze producten of dienstverlening - kun je uiteraard altijd contact met ons opnemen!