icon
Logo

Optimale klantloyaliteit door partnership Stratech en Amplixs

13 juni 2016

Het grondig kunnen analyseren van de huidige klantloyaliteit is waardevol voor de verhoging van klantloyaliteit in de toekomst.

Voor optimaal inzicht in de loyaliteitsgegevens en tijdbesparing hebben we een partnerovereenkomst met Amplixs gesloten.

Koppeling Stratech en Attent!

Met behulp van de koppeling tussen de online oplossing Attent! - een speciaal voor de verblijfsrecreatie door Amplixs ontwikkelde tool - en ons reserveringssysteem Stratech-RCS kunnen op basis van reserveringsgegevens automatisch gastenquêtes worden verstuurd naar gasten (boekers en verblijvers). De enquêtes worden opgemaakt in Attent!, de inhoud hiervan is volledig dynamisch waardoor vragen kunnen worden toegespitst op de reserveringsgegevens van gasten. Zo kan eenvoudig inzicht in de door de gast ervaren kwaliteit worden verkregen en kennis van hun behoeftes worden gebruikt voor het verhogen van de tevredenheid!

Dataverrijking

De door Attent! verzamelde waardevolle data wordt automatisch teruggeschreven naar ons reserveringssysteem. Met behulp van Stratech Insight - een online tool waarmee u, met behulp van visuele weergaven, altijd en overal inzicht heeft in de actuele managementinformatie van uw recreatieonderneming - kunnen deze gegevens grondig geanalyseerd worden. De verkregen scores kunnen eenvoudig worden vergeleken op verschillende dimensies als periode, distributiekanaal, omzet en klant segment. Doordat gebruik wordt gemaakt van een individuele data analyse in plaats van de gebruikelijke gemiddelde tevredenheid, verkrijgt de recreatieondernemer direct inzicht wat extra aandacht behoeft. 

Deze verkregen data kan vanuit RCS tevens worden gebruikt bij het incheckproces: er kan op basis van deze informatie extra aandacht worden besteed aan zaken die door dezelfde gast op een eerder moment minder goed zijn beoordeeld. 

Voordelen voor u als recreatieondernemer
  • Eenvoudig analyseren van klantloyaliteit en klanttevredenheid
  • Directe notificatie bij ontevredenheid, zodat contact met de gast gezocht kan worden voordat de gast deze ervaring op andere (social) media deelt
  • Automatische verzending van dynamische gastenquêtes op basis van reserveringsgegevens
  • Stuurinformatie ten behoeve van de operatie en informatie op tactisch niveau
  • Individuele data analyse in plaats van gemiddelden
  • Gastbehoeften omzetten in gasttevredenheid
Meer weten?

Wilt u weten welke voordelen de Enquête Integratie u kan bieden? Onze specialisten vertellen u hier graag meer over!

Neem contact op

Ons reserveringssysteem

Enquête Integratie is onderdeel van Stratech-RCS: een innovatieve en gebruiksvriendelijke softwareoplossing die u als recreatieondernemer helpt ondernemen waardoor u meer tijd voor meer gasten overhoudt. Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw recreatiebedrijf?

Reserveringssysteem Stratech-RCS
#