icon
Logo

Stratech Campaign: 'Fantastische tool, oneindige mogelijkheden'

11 maart 2019 

Relevantie is het sleutelwoord voor het verhogen van uw conversie en het vergroten van de interactie met uw gast.

Hoe zorgt u ervoor dat u zo relevant mogelijk met uw gasten communiceert, zodat zij de informatie ontvangen waaraan zij behoefte hebben en niet overspoeld worden met informatie die niet relevant voor ze is?

Een vraagstuk waar ook Recreatiepark De Leistert mee worstelde. Een vraagstuk dat wij echter perfect konden oplossen met Stratech Campaign. Deze unieke tool maakt het mogelijk dat u uw gasten, op basis van belangrijke gast- en reserveringsgegevens, volledig geautomatiseerd gepersonaliseerde berichten kunt sturen!

Toegevoegde waarde voor De Leistert

Recreatiepark De Leistert maakt sinds 2017 actief gebruik van Stratech Campaign. Volgens Angelique Joosten en Max Hermans, respectievelijk manager en medewerker Marketing en Sales, levert dit veel voordelen op: 'Stratech Campaign is een fantastische tool. We hebben tot op heden nog niets kunnen bedenken dat niet in te richten is. De grote kracht ligt vooral in de combinatie met de gegevens vanuit Stratech-RCS Enterprise. Door deze segmentatie zijn alle e-mails die worden verstuurd relevant voor de gast, wat bij ons heeft geresulteerd in meer omzet. Ondanks het feit dat Campaign veel mogelijkheden heeft, is het een gebruiksvriendelijke tool'.

De Leistert heeft momenteel voornamelijk transactionele e-mails ingericht: 'Het grote voordeel van de transactionele mailingen is dat je deze slechts één keer hoeft in te richten en deze vervolgens altijd blijven lopen. Door onder andere de geautomatiseerde betalingsbevestigingen wordt onze receptie veel minder belast met belletjes'.

Meer omzet en gastbeleving door personalisatie

Naast transactionele mailingen komt er bij De Leistert steeds meer focus te liggen op de commerciële- en interne mailingen: 'Doordat we de gast met behulp van Stratech Campaign gerichter en persoonlijker kunnen mailen, kunnen we completer zijn. In een mailing kunnen we bijvoorbeeld geautomatiseerd de details van het door de gast gereserveerde object tonen. Daarnaast zien we ook toegevoegde waarde met betrekking tot interne mailingen; zo kan worden ingericht dat het animatieteam geautomatiseerd een notificatie ontvangt wanneer een gezin met een jarige aanwezig is op het park, zodat het team langs kan gaan met een presentje. Dit levert een belangrijke bijdrage aan de beleving van onze gasten'.

Ontdek de voordelen!

Bent u ook benieuwd naar de mogelijkheden van Stratech Campaign? Onze specialisten vertellen u hier graag meer over.

Neem contact op

Meer over Stratech Campaign

Met Stratech Campaign kunt u uw gasten automatisch gepersonaliseerde berichten sturen, waardoor u elke unieke gast op het juiste moment met de juiste informatie kunt bereiken. Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw recreatiebedrijf?

Stratech Campaign
#