icon
Logo

Bereik je gasten eenvoudig en direct met onze SMS-functionaliteit

25 juli 2022

Persoonlijke communicatie met de gasten op jouw recreatiebedrijf is erg belangrijk.

Met behulp van onze oplossing Stratech Campaign kun jij je (gasten)marketing naar een hoger niveau tillen! Niet enkel door de inzet van e-mailmarketing, maar ook door gebruik te maken van de SMS-functionaliteit. 

Wat zijn de ervaringen van Recreatiepark De Leistert met deze mooie functionaliteit?

 

Bereik je gast per SMS!

Met Stratech Campaign kun je op basis van segmenten specifieke campagnes inrichten waarmee je de gasten (zowel voor, tijdens en na hun verblijf) volledig automatisch gepersonaliseerde berichten kunt sturen, waarin de boodschap naadloos is afgestemd op (de behoefte van) je gast. Denk hierbij aan voor- en napret berichten, om het vakantiegevoel van de gast zo lang mogelijk te laten duren. Maar ook aan upsellacties, om zo je omzet een extra boost te geven.

Wist je dat wij naast het versturen van e-mailberichten ook de mogelijkheid bieden om je gasten geautomatiseerd SMS-berichten te versturen? 

Attendeer je gast eenvoudig op belangrijke informatie

Recreatiepark De Leistert maakt sinds oktober 2021 gebruik van de SMS-functionaliteit in de vorm van een pilottraject. 'Op dit moment gebruiken wij de SMS-functionaliteit om gasten één dag voor vertrek te attenderen op belangrijke informatie aangaande hun vertrek. De belangrijkste reden hiervoor is het deels ontzorgen van de schoonmaakdienst bij drukke wissels door de gasten aan te sporen tot de uitvoer van diverse werkzaamheden voor vertrek. Dit doen wij nu bij ongeveer 50 bungalows (van de ruim 300 in totaal) als pilottraject, om te zien of gasten deze informatie in de vorm van SMS beter opvolgen in vergelijking tot gasten die deze informatie per e-mail ontvangen. Dit met de gedachte dat SMS sneller wordt gelezen en een hogere attentiewaarde heeft', aldus Max Hermans | Manager Marketing en Sales.

Mogelijke toekomstige toepassingen

Kijkend naar de toekomst heeft Max nog enkele mooie ideeën waarvoor de SMS-functionaliteit zou kunnen worden gebruikt, om zo de 'hobbels in de guest journey' te kunnen ondersteunen:

  • Net voor aankomst op het park (op basis van GPS locatie) informatie sturen over de check-in
  • Na check-in attenderen op het downloaden van de Leistert app (met als achterliggend doel upselling van horeca, bowling en dergelijke)
  • Bevestiging van een afhandeling van een gemelde storing door de technische dienst
  • In het geval van onverhoopte calamiteit; informatie over ‘how to handle’
  • Persoonlijke aanbiedingen voor loyale klanten, of klanten die je ‘dreigt te verliezen’ (heractiveren)
Ontdek de voordelen!

Ben je ook benieuwd naar de mogelijkheden van Stratech Campaign? Onze Business Manager vertelt je hier graag meer over.

Neem contact op

Meer over Stratech Campaign

Met Stratech Campaign kun je je gasten automatisch gepersonaliseerde berichten sturen, waardoor je elke unieke gast op het juiste moment met de juiste informatie kunt bereiken. Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw recreatiebedrijf?

Stratech Campaign
#