icon
Logo

Onze aanpak

Wij hanteren een persoonlijke, professionele en betrouwbare werkwijze; vanaf het eerste contact dat u met ons heeft tot aan de servicefase.

Stratech hanteert een professionele werkwijze bij alle trajecten, welke zal beginnen met een kennismaking en inventarisatie. De volgende stappen zullen worden doorlopen:

  1. Kennismaking 
    Tijdens de eerste kennismaking zullen uw huidige werkprocessen worden geïnventariseerd en zal worden besproken hoe Stratech uw organisatie kan ondersteunen door middel van onze software oplossingen. Op basis van dit gesprek zal een eerste offerte worden uitgebracht. 
     
  2. Intake en analyse
    Tijdens de intake zal er een uitgebreide analyse van uw organisatie en haar werkprocessen plaatsvinden. Hierbij worden alle facetten van uw organisatie in kaart gebracht, inclusief alle risico's. Daarnaast worden uw specifieke wensen ten aanzien van de inrichting geïnventariseerd. Deze analyse vormt de basis voor het implementatieplan. 

  3. Implementatieplan
    Op basis van de eerste inventarisatie, en eventueel uitgebreidere analyse, zal er een plan van aanpak voor de implementatie worden opgesteld. In dit plan van aanpak zal gedetailleerd worden beschreven welke onderdelen van onze software geïmplementeerd zullen worden en hoe het implementatietraject er precies uit zal zien.

  4. Kick-off 
    Het project gaat van start met een kick-off. Tijdens deze bijeenkomst worden doelstellingen geformuleerd, afspraken gemaakt voor de planning en zullen verwachtingen worden gemanaged. 

  5. Implementatie
    Tijdens de implementatie zal de software door een ervaren Consultant geïnstalleerd worden op uw omgeving of aan u beschikbaar worden gesteld in de hostingomgeving van Stratech. De software wordt ingericht op basis van de gemaakte afspraken en de besproken modules worden geconfigureerd. Ook zal de applicatie uitvoerig worden getest en geoptimaliseerd. Als betrokken kennispartner kunt u bovendien van uw Consultant verwachten dat hij u adviseert u over de inrichting van uw werkprocessen, gebruikerstrainingen verzorgt en hulp biedt bij aanpassingen. 

  6. Livegang 
    Nadat de Consultant de inrichting van de software heeft opgeleverd, kan de software daadwerkelijk in gebruik worden genomen. Gebruikers zullen worden getraind om optimaal met de software te werken.

  7. Service
    Wanneer de software succesvol is geïmplementeerd, wordt uw organisatie overgedragen aan onze professionele Servicedesk. Op de Servicedesk van Stratech werken professionals met diepgaande kennis van zowel onze software als van uw markt. U kunt bij uw vaste contactpersonen op onze Servicedesk terecht voor al uw vragen en/of problemen omtrent onze software. Zij zijn op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur zowel telefonisch als per e-mail bereikbaar. 
hero

Software specialisten die hun klanten begrijpen

Wij ontzorgen u van alle zaken die te maken hebben met techniek en automatisering, zodat u zich kunt focussen op de kerntaken binnen uw organisatie.

Meer over ons
  • Kennisintensieve processen

    We automatiseren kennisintensieve processen in de drie nichemarkten, door middel van innovatieve software.

  • Standaard software oplossingen

    Onze standaard software oplossingen kunnen op maat kunnen worden ingericht op basis van uw specifieke werkprocessen.

  • Ge├»ntegreerde totaaloplossingen

    We leveren geïntegreerde totaaloplossingen, waarmee uw processen van begin tot eind kunnen worden geautomatiseerd.