Toevoeging Booking.com aan de Channel Manager

Booking.com

Om ervoor te kunnen zorgen dat onze klanten hun aanbod zo breed mogelijk kunnen wegzetten, hebben wij het online boekingsportaal Booking.com toegevoegd aan onze Channel Manager. 

Booking.com

Booking.com is wereldleider in online reserveringen van accommodaties.

Op de website van Booking.com staan 960.015 accommodaties over de hele wereld online. Onder deze accommodaties bevinden zich 463.472 vakantiehuizen die tevens op hun zustersite www.villas.com zichtbaar zijn. De aangeboden accommodaties kunnen worden onderverdeeld in 25 accommodatietypes, dit varieert van Bed & Breakfasts en appartementen tot aan vakantieparken.

De website van Booking.com is internationaal van opzet; deze is beschikbaar in meer dan 40 talen en biedt accommodaties in 224 landen en gebieden. Er worden iedere dag meer dan 1.000.000 kamernachten gereserveerd via Booking.com.

Grotere internationale zichtbaarheid van uw accommodaties

De toevoeging van Booking.com aan de Channel Manager van Stratech zorgt voor een grotere internationale zichtbaarheid van het aanbod van de recreatieondernemer:

"Booking.com heeft een groot internationaal bereik, bij ons bereikt een accommodatiehouder miljoenen reizigers wereldwijd het hele jaar door. Een belangrijk voordeel voor de recreatieondernemer is onze 'no cure no pay' formule: de ondernemer betaalt bij ons geen inschrijvings- of abonnementskosten. Onze meertalige website (42 talen) en de 24/7 support vanuit Booking.com zorgen daarnaast voor een ultieme situatie voor zowel de recreatieondernemer als de gast", aldus Annemarie Hoogeveen | Account Manager Connectivity bij Booking.com. 

Channel Manager

Met behulp van de Channel Manager kan het aanbod geautomatiseerd vanuit ons reserveringssysteem Stratech-RCS Enterprise aan online boekingsportalen worden aangeleverd. De gegevens van de boekingen die via de websites van deze portalen worden gerealiseerd, worden met behulp van de Channel Manager automatisch in het reserveringssysteem verwerkt.

De volgende online boekingsportalen zijn aangesloten op onze Channel Manager:

            Channel Manager 18.03.2016

Door het gehele proces met behulp van de Channel Manager te automatiseren, kunt u profiteren van voordelen als:

  • Snel inspelen op actualiteit
  • Aanbod snel online
  • Beschikbaarheid altijd up-to-date
  • Gedifferentieerde prijzen per distributiekanaal
  • Tijdbesparing bij zowel aanlevering aanbod richting online boekingsportaal als de verwerking van boekingen

Meer informatie

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden van de Channel Manager? Neem dan contact op met onze Account Manager:

Mark Gerrits 2015     Mark Gerrits
06 10 33 32 87
m.gerrits@stratech.nl