Stratech maakt verwachtingen van Vakantiepark De Twee Bruggen waar!

Vakantiepark De Twee Bruggen

Vorig jaar heeft Vakantiepark De Twee Bruggen besloten de overstap te maken naar het reserveringssysteem Stratech-RCS Enterprise. We zijn dan ook trots te kunnen mededelen dat de implementatie succesvol is verlopen, dat De Twee Bruggen naar volle tevredenheid werkt met Stratech-RCS Enterprise en dat ons reserveringssysteem hun verwachtingen heeft waargemaakt: "Ik ben heel blij dat we de overstap naar Stratech-RCS Enterprise hebben gemaakt!", aldus Hendrik-Jan Mensink | Eigenaar Vakantiepark De Twee Bruggen.

Keuze voor Stratech-RCS Enterprise

De keuze van Vakantiepark De Twee Bruggen voor Stratech-RCS is hoofdzakelijk gebaseerd op de mogelijkheid tot het zelf kunnen inrichten van een eigen online boekingsstraat, met een hoger conversiepercentage en meer omzet tot gevolg. Daarnaast hebben het gebruiksgemak, de korte inleertijd, de vele mogelijkheden in prijsberekening, het snel kunnen genereren van rapportages maar ook het prettige contact bijgedragen aan hun overstap naar Stratech-RCS Enterprise.

Succesvolle en naar tevredenheid uitgevoerde implementatie

Over de implementatie van Stratech-RCS Enterprise is Hendrik-Jan Mensink dan ook erg tevreden: "In de beginfase hebben we de tijd nodig gehad en genomen om de verwachtingen over de implementatie goed op elkaar af te stemmen. Het bleek best nog wel een uitdaging om onze wensen te vertalen naar praktische oplossingen binnen de mogelijkheden van het systeem. Vervolgens heeft de Consultant van Stratech onze verwachtingen goed opgepakt en meegenomen in de implementatie van het pakket. Deze implementatie is professioneel verlopen; het samenspel met de Consultant verliep erg goed, er werd met ons meegedacht, grenzen werden aangegeven en we kregen duidelijke antwoorden op onze vragen. Ik vind het contact met de mensen van Stratech erg leuk, misschien nog wel één van de belangrijkste dingen; het vertrouwen. Het eindresultaat van de implementatie is erg goed; we hebben een systeem staan dat vele mogelijkheden kent en waar we heel blij mee zijn!".

de Twee Bruggen 3

Marketing medewerkster Lisanne te Kulve vult aan: "De begeleiding vanuit Stratech was prima. We hebben veel contact gehad met de Consultant. De bereikbaarheid is goed; we kregen continu een snelle reactie en, niet onbelangrijk, een duidelijke uitleg op onze vragen. Daarnaast zijn we erg blij met de adviserende rol vanuit Stratech; we werden goed geadviseerd over de te ondernemen stappen, waardoor we een goede sturing kregen. Bij de vooraf door ons opgestelde wensen werd gevraagd uit te leggen waarom wij dit op deze manier wilden. Zo ga je goed nadenken over waarom je iets op een bepaalde manier wilt. We hadden een erg goede wisselwerking waardoor we in staat zijn het maximale uit ons reserveringssysteem te halen. De implementatie heeft dan ook aan onze verwachtingen voldaan".

Perfect ingerichte online boekingsstraat

Met behulp van Stratech-RCS Enterprise is De Twee Bruggen in staat haar eigen boekingsstraat vorm te geven, met als resultaat het realiseren van meer online boekingen. Ten opzichte van vorig jaar doen de online boekingen het beter: "Het is voor ons erg belangrijk hoe de gast aankijkt tegen het boekingssysteem, het gaat erom dat de gast in zo min mogelijk stappen een boeking kan maken via het internet. Onze boekingsstraat is nu veel makkelijker dan dat deze was en dat komt doordat Stratech in staat is om de juiste informatie te verspreiden naar verschillende distributiekanalen die je zelf kan kiezen.  Het is een groot voordeel dat Stratech de mogelijkheid biedt om zelf de stappen in de boekingsstraat te bepalen. Want, met alle respect, of iemand die aan de balie werkt nou makkelijk of moeilijk het systeem kan aanleren, daar heeft de klant niets mee te maken. Dit is voor ons als bedrijf wel belangrijk, maar voor de gast niet. Het gemak van Stratech-RCS Enterprise aan de balie is top, dat is voor ons heel belangrijk. Maar vooral de boekingsstraat en het gemak waarmee onze gasten nu een boeking kunnen maken is perfect!", aldus Hendrik-Jan Mensink.


Gebruiksvriendelijkheid en snelheid managementinformatie

De gebruiksvriendelijkheid van Stratech-RCS Enterprise heeft bijgedragen aan de keuze voor Stratech."Voor de receptie is Stratech veel gebruiksvriendelijker, het inwerken gaat sneller. Daarnaast worden de medewerkers achter de receptie goed ondersteund bij hun dagelijkse werkzaamheden", aldus Lisanne.

de Twee Bruggen 2

Niet onbelangrijk is de snelheid waarmee binnen het reserveringssysteem rapportages kunnen worden gegenereerd:"Het is voor elke recreatieondernemer belangrijk om snel en eenvoudig inzicht te hebben in de managementstatistieken. Met Stratech-RCS Enterprise gaat het draaien van rapportages veel sneller dan in het verleden, met één druk op de knop beschik ik direct over de gevraagde stuurgegevens", aldus Hendrik-Jan Mensink.